Rioolontstopping in de omgeving van Ridderkerk: zorgvuldig en vakbekwaam.

Wie onvoldoende vakbekwaam te werk gaat, kan bijvoorbeeld onnodig een vloer vol rioolwater veroorzaken, of zelfs ernstiger schade. Rioolservice Ridderkerk biedt haar dienstverlening niet alleen aan tegen scherpe prijzen, maar zorgt er ook voor dat onnodige overlast en schade wordt voorkomen.

Een verstopt riool kan verschillende nare gevolgen hebben. Stankoverlast is al vervelend, maar een overstroming wilt u natuurlijk helemaal voorkomen. Daarom is het belangrijk om snel op te treden bij een rioolverstopping. Als u hier op tijd bij bent, voorkomt u dat het uit de hand gaat lopen en kunt u weer profiteren van alle voordelen van een schoon riool en een goed doorlopende afvoer.

Rioolontstopping in Ridderkerk door Rioolservice Ridderkerk garandeert dat de verstopping vakbekwaam wordt opgelost, waardoor u weer van een goed doorlopend riool en afvoer kunt genieten. Als u contact met ons opneemt, kunnen wij u op korte termijn vakkundig van dienst zijn.

Om het voor de klant en ons makkelijk te houden, vragen wij om na afloop van de werkzaamheden de verschuldigde bedragen, te pinnen op ons mobiel pinapparaat, of contant te voldoen.

Heeft u last van een rioolverstopping? Loopt het water in uw WC niet meer weg of heeft u een probleem met de afvoer? Neem dan contact met ons op, wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar

kosten

€100,- gedurende het eerste uur, inclusief voorrijkosten (ex. BTW)